Hello, IMVU Team! I'm trying to access Tapjoy's offerings within the app, but a message appears saying: "VPN is not allowed. Devices using a VPN to connect to the Tapjoy app will be blocked." However, I'm not using a VPN on my phone. I've already tried: Disabling Wi-Fi and using a mobile network (and vice versa); Clearing the IMVU app's cache and data; Uninstalling and reinstalling the app; Checking that there are no custom DNS or security apps enabled. Still, the error keeps appearing. Could you please check if there is a block on my account or device? Thank you in advance for your help. Best regards, gb01
Olá, equipe do IMVU!
Estou tentando acessar as ofertas do Tapjoy dentro do aplicativo, mas aparece uma mensagem dizendo:
“Não é permitido usar VPN. Os dispositivos que usam VPN para se conectar ao aplicativo Tapjoy serão bloqueados.”
No entanto, eu não estou usando nenhuma VPN no meu celular. Já tentei:
Desativar Wi-Fi e usar rede móvel (e vice-versa);
Limpar cache e dados do aplicativo IMVU;
Desinstalar e reinstalar o app;
Verificar se não há DNS personalizado ou apps de segurança ativados.
Mesmo assim, o erro continua aparecendo.
Poderiam verificar se há algum bloqueio na minha conta ou dispositivo?
Agradeço desde já pela ajuda.
Atenciosamente, nome Gb01
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2 Comments
Ashleyellen posted 2 months ago
Ola , Esta mensagem foi traduzida usando o Google Tradutor
Contato imvu
https://support.imvu.com/support/tickets/new
Como entrar em contato com a imvu e responder http://im.vu/help1097
Como criar um ticket no celular http://im.vu/help769
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Guest posted 2 months ago
Hello, IMVU Team! I'm trying to access Tapjoy's offerings within the app, but a message appears saying: "VPN is not allowed. Devices using a VPN to connect to the Tapjoy app will be blocked." However, I'm not using a VPN on my phone. I've already tried: Disabling Wi-Fi and using a mobile network (and vice versa); Clearing the IMVU app's cache and data; Uninstalling and reinstalling the app; Checking that there are no custom DNS or security apps enabled. Still, the error keeps appearing. Could you please check if there is a block on my account or device? Thank you in advance for your help. Best regards, gb01
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