İmvu Hesap Sorunu ve Destek

Posted about 19 hours ago by Guest

Post a topic
Un Answered
G
Guest

12 Ocaktan bugüne kadar asıl oynadığım hesabıma kimseyle şifre paylaşımında bulunmadığım halde hesap bilgilerim iznim ve haberim olmadan değiştirildiği için erişememekteyim. Desteğinize 12 Ocak gününde bilet gönderdim benden bilgiler istediniz bildiğim her şeyi samimiyetle cevapladım sadece 2 sorunun cevabını hatırlamadım ve o 2 soruyu cevaplayamadığım için desteğe bana başka bir soru sorabileceklerini söyledim ve hesabımın profilinde de adresi olan instagram hesabımın bana ait olduğunu kanıtlayacak görsel gönderdim hesabımın bana geri verilmesini beklerken bilet personeli ısrarcılıkla email adresimi söylemem gerektiğini söyledi ben hatırlamıyorum diyorum bana aynı sorular soruluyor ve bu sadece zamandan çalınıyor yarın 40 gün olacak ben başka oyunlara da bilet gönderiyordum ve hiçbir oyunda sorunumun çözüme kavuşması için bu kadar uzun bir süre beklediğimi hatırlamıyorum benim hatam 2 faktörlü doğrulama özelliğini kullanmamak ama benim şifrem neden bana bununla ilgili email bile gelmeden benim onayım olmadan değişiyor? Ayrıca destek personeli neden benim sorunumu çözmeye çabalamak yerine benim hatırlamıyorum dediğim soruları tekrar ve tekrar soruyor? Oyunu oynarken kullandığım cihazları inceleyebilirler hepsine hala sahibim en son satın aldığım eşyaları ya da özel mesaj yoluyla en çok kimlerle konuştuğumu söyleyebileceğimi söyledim ama yok hiç çözüm odaklı değiller daha önce İngilizce olarak ayrıca forumda bir bilet açtım oradan bir moderatör yardımcı olmaya çalıştı en son 31 Ocak tarihinde biletime yanıt verdim 21 Şubattayız neredeyse üstünden 1 ay geçecek bilet personelinden hala bir cevap yok benim sorunum neden çözülmüyor ve uğraşılmıyor bana bunu açıklayabilir misiniz? Benim dün açtığım bir hesap değil kaybettiğim hesabım bu yıl 6 yıllık olacak ve birçok oyunda hesabın şifresi değiştirilmek istendiğinde hesabın bağlı olduğu emaile şifre sıfırlama adresi gönderiliyorken imvuda neden böyle bir şey yok email de aynı şekilde bunu ilk yaşadığımda bilgisayarımda ya da telefonumda bir virüs olduğunu ve bilgimin o yüzden çalındığını düşündüm ama hesabım hiçbir şekilde çevrimiçi olmuyor şifresi değiştiği günden bugüne hiç aktif olmamış ayrıca her şeyimi kontrol ettim başka hiçbir şeyim değiştirilmemiş normal bir insan değiştirdiyse neden hesabımla oynamıyor? Ben desteğinize bilet gönderirken hesabımı birkaç güne geri alırım umuduyla bilet gönderdim 40 gün olacak ama hesabıma erişimim yok biletimi cevapsız bırakmak yerine olumlu ya da olumsuz bir cevap verin eğer cevabınız olumsuz olmaya devam edecekse o zaman benim de bu oyunda yerim yok sadece ben değil hiç kimse 6 yıllık hesabını kaybedip yeni bir hesapla aynı oyuna başlamaz eğer biletime bakan personel benim sorunumu çözemiyorsa beni daha yüksek bir personelle görüştürün ben artık beklemekten çok sıkıldım.

0 Votes


1 Comments

Ashleyellen Ashleyellen

Ashleyellen posted about 8 hours ago

Merhaba, bana bilet numaranı söyler misin ?

0 Votes

Login to post a comment