Customer Support Update: Get Help Without an Alt Account!

Posted over 1 year ago by Saturi

• Pinned Topic
S
Saturi Admin

We’re pleased to announce that you can now receive assistance from Customer Support for login issues without needing to create an alternate account. Simply fill out the form that opens when you submit a ticket in the Community Center while logged out. This form is exclusively for support with login-related issues. For more details, visit this link.We hope this update makes support more accessible for everyone!

19 Votes

230 Comments

Sorted by
Lucas

Lucas posted 3 months ago

Hello everyone! Thank you for reaching out to us.

If you need help with your account, you can use the Community Help & Advice discussions to receive guidance from our moderators. For users looking for assistance in specific languages, we recommend checking the International Forums. They’re a great place to ask for help, assist other members and learn more about IMVU.

Regarding the Outfit Challenge issue, IMVU is aware of a bug that may prevent users from viewing their scores and/or receiving rewards. The team is looking into the issue and working on a possible fix. Bugs can also be reported through the official IMVU Discord or directly in the Bug Reports forum.

Helpful articles:

How to contact IMVU Customer Support: https://support.imvu.com/support/tickets/new

How to create and reply to a ticket: http://im.vu/help396

How to create a ticket on mobile: http://im.vu/help769

Thank you!

1 Votes

Guest Gabriella603469

Guest posted 3 months ago

Olá! Preciso de ajuda. Isso vem acontecendo há algum tempo. Compro coisas e elas somem. Alguns dos meus avatares foram removidos e perdi todas as minhas recompensas. Ganhei vários prêmios em competições de moda, mas o dinheiro nunca chega à minha conta. Já aconteceu tantas vezes que achei que fosse normal. Além disso, subo no ranking, mas a recompensa a que tenho direito nunca aparece. Agora, os resultados nem sequer estão sendo exibidos, como você pode ver nas imagens.

Além de tudo isso, deve haver muitos créditos que eu nunca recebi e que simplesmente desapareceram. Exijo que esse problema seja resolvido ou que eu receba uma compensação para remediar essa situação. Não consigo aproveitar o jogo se eles fizerem esse tipo de coisa injusta comigo.

0 Votes

G

Hola! Necesito ayuda esto esta pasando desde algún tiempo compro cosas y me las quitan me an quitado algunos avatares y me han dejado sin las recompensas he ganado en varios puestos en las competencias de moda pero jamas llego el dinero a mi cuenta me a pasado tantas veces que pensé que era normal otra cosa subo de puesto pero jamas aparece la recompensa que me pertenece por ganar ahora no me aparecen los resultados como verán en imágenes 

A todo esto deben de haber muchos créditos que jamas recibí y desapareció exijo que se solucione este problema o una compensación que remedie esta situación no puedo disfrutar del juego si me hacen este tipo de cosas muy injustas 

0 Votes

R

RaulMunuera posted 3 months ago

Su cuenta está en espera por razones de seguridad según nuestro mensaje que puede ver en su bandeja de entrada, comuníquese con nuestro equipo de atención al cliente completando un ticket de ayuda para verificar su información.

0 Votes

G

Necesito de su ayuda, ya que no me aparece la calificación, solo un guion, y tampoco se me otorga la recompensa de los eventos de moda.

Les dejo aquí una captura con lo que me aparece.

Espero puedan ayudarme.

Gracias.

1 Votes

G

Necesito de su ayuda, ya que no me aparece la calificación, solo un guion, y tampoco se me otorga la recompensa de los eventos de moda.

Les dejo aquí una captura con lo que me aparece.

Espero puedan ayudarme.

Gracias.

0 Votes

G

Why does this message show when I bought 10,000 credits and 6,000 it did it twice when I bought it on Imvu classic 

0 Votes

G

Why does it shows this message when I paid and I have proof i paid 

Attachments (1)

0 Votes

7

7uss posted 3 months ago

I am unable to upload a profile picture on my account.

Whenever I click the “Choose File” button, the file selection does not register any files, and it shows “No file chosen.”

I have tried:

Different devices (phone and laptop)

Different browsers

Different image files (JPG, PNG)

Using the profile picture change page directly

Despite all attempts, the issue persists.

Please help me resolve this problem as soon as possible.

0 Votes

G

0 Votes

G

Latoya drew 

0 Votes

G

Why does it show this 

0 Votes

G

Why does it send this message if I paid for it and I got proof I paid? It never did this 

0 Votes

G

I need a help with ap and verification. I have enough of credits for buying ap, but it's also requiring an age verification, and it's becoming a problem, because I'm russian and my passport are not supported. How can I buy ap without real money or verification?

0 Votes

M

Mya715200 posted 3 months ago

How come you guys won’t let me post any of 2D pictures now ?? None of them are bad or contain anything that’s not allowed in the picture. 

0 Votes

Login to post a comment